سوالات متداول پیش از خرید: هر آنچه باید در مورد محصولات یخچال سازان ونوس بدانید.
برای ثبت سفارش و دریافت لیست قیمت می توانید با کارشناس فروش مجموعه ارتباط برقرار کنید تا بعد از مقایسه مدل های موجود بهترین مدل را انتخاب کنید.
فرآیند مربوط به ثبت سفارش محصولات یخچال سازان ونوس
- با تیم فروش تماس بگیرید و مشاوره تخصصی با همکاران جهت انتخاب بهترین مدل
- ثبت سفارش و تکمیل فرآیند خرید توسط تیم فروش
- تنظیم صورت حساب خرید و تأیید توسط خریدار جهت پرداخت
- پیگیری مراحل سفارش تا تکمیل تولید
- تسویه حساب نهایی مبلغ قید شده در فاکتور جهت ارسال بار
- بارگیری محصول برای تحویل به باربری و ارسال به شهر مقصد
برای پیگیری بار می توانید با کارشناس فروش مجموعه در ارتباط باشید تا از زمان دقیق ارسال بار مطلع شوید.
ارسال محصولات بعد از اتمام مراحل مربوط به تولید از طریق باربری به سراسر نقاط کشور انجام می شود و تنها نیاز است هنگام ثبت سفارش خود آدرس محل زندگی خود را به طور کامل اعلام کنید.
بعد از برقراری تماس با کارشناس فروش مجموعه و انتخاب محصول مد نظر خود پیش فاکتور برای محصول خریداری شده صادر می شود و شما مبلغی را به عنوان بیعانه به حساب شرکت واریز می کنید تا مراحل مربوط به تولید محصول آغاز شود.
در برخی از موارد ممکن است امکان ایجاد تغییر در محصولی که قرار است تولید شود به شرط تایید کارشناس فروش وجود داشته باشد. در مورد مرجوع کردن کالا خریداری شده هم باید بگوییم که در صورت وجود برخی از موارد این امکان وجود دارد.
با توجه به این که به کیفیت محصولات خود متعهد هستیم و در صورت بروز هر گونه عیب یا نقص، خدمات پس از فروش و پشتیبانی لازم را ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش مربوط به توضیحات شرایط گارانتی و پشتیبانی پس از فروش مراجعه کنید.